• 03-11-2012, 20:23:10
    #1
    Merhaba arkadaşlar uzun zamandır boş boş duran playstation 2 mi satmak istiyorum.
    Bir adet orjinal siyah sony kol mevcut.
    Oyunlar eski : ( Nba 07, Winning Eleven 13,The Italion Job-Araba yarışı, Ice Age 2, Pes 2008, Winning Eleven 12)
    Orjinal Sony Adaptörü var. Görüntü kablosu sanırım sorunlu ama onuda yollayayım.
    Çizik ve toz var. Doğal olarak uzun süre kullanmadığım için kusura bakmayın
    Fiyatı : 50 , Kargo alıcıya ait.

    Birde Multitap veriyorum yanında.
    http://a1211.hizliresim.com/13/4/fltjg.jpg
    http://g1211.hizliresim.com/13/3/flhfk.jpg
    http://g1211.hizliresim.com/13/3/flhbs.jpg
    http://g1211.hizliresim.com/13/3/flhfk.jpg
    Edit: Multitap eklendi.
  • 03-11-2012, 20:42:21
    #2
    Sıfırı 200 TL idi pek para etmez dostum kullan bence
  • 03-11-2012, 20:45:08
    #3
    Fiyattan bende anlamam da ne kadara satarsın bi araştır fiyat söyle ona göre alıcı da olsun almayıcı da 1 ay önce böyle bir makina arıyordum alamadım, fiyat uygun gelirse olabilir.
  • 03-11-2012, 20:47:56
    #4
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfırı 200 TL idi pek para etmez dostum kullan bence
    Siz bunu dedikten sonra 4-5 siteyi gezdim. Sıfır playstation2 ürünleri 270 280 den başlıyor ..
    Ve elimde boş boş duruyor kullanmam hocam.
  • 03-11-2012, 20:48:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    80 90 liradan anca gider
  • 03-11-2012, 20:50:06
    #6
    AntoL-Nyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyattan bende anlamam da ne kadara satarsın bi araştır fiyat söyle ona göre alıcı da olsun almayıcı da 1 ay önce böyle bir makina arıyordum alamadım, fiyat uygun gelirse olabilir.
    Hocam hiçbir fikrim yok pm atarsanız konusabiliriz
  • 03-11-2012, 21:00:48
    #7
    50 lira verebiliriz....
  • 03-11-2012, 21:57:38
    #8
    SeA_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 lira verebiliriz....
    Pm atarmısınız
  • 03-11-2012, 22:06:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Takas var ise rodimood saat veriyim orjinal