Bi müşterimden takasla aldım. Arızası yok bu şekilde geldi ve satıyorum. Daha önce tamir gördümü bilmiyorum ama içi açılmışa benzemiyor. Malesef faturası kayıp garanti tarihi hakkında bilgi veremediğimden resmi garanti var diyemiyorum. Tahmini 1- 1.5 yıllık bi cihaz. Isınma yok. Aynı modelden r10 dan bi arkadaşa sattım birkaç hafta önce. Profilimden görebilirsiniz.
Bi müşterimden takasla aldım. Arızası yok bu şekilde geldi ve satıyorum. Daha önce tamir gördümü bilmiyorum ama içi açılmışa benzemiyor. Malesef faturası kayıp garanti tarihi hakkında bilgi veremediğimden resmi garanti var diyemiyorum. Tahmini 1- 1.5 yıllık bi cihaz. Isınma yok. Aynı modelden r10 dan bi arkadaşa sattım birkaç hafta önce. Profilimden görebilirsiniz.
netbook'un altında Serial no yazan yeri Samsung Garanti kontrol Bölümüne Girince Hangi Disbiritör Firmadan Alınmış garantisi dolmuşmu ? Bakabilirsiniz. yada arıyarak.
netbook'un altında Serial no yazan yeri Samsung Garanti kontrol Bölümüne Girince Hangi Disbiritör Firmadan Alınmış garantisi dolmuşmu ? Bakabilirsiniz. yada arıyarak.
Samsungda böyle bi sayfa göremedim. Olsada fabrika çıkış tarihini verecektir. İsteyene cihazın seri nosunu verebilirim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:01:01 -->-> Daha önceki mesaj 13:00:11 --