• 18-10-2012, 14:54:15
    #1


    1 aylık telefon. Yurt dışından gelmiştir, pasaporta kayıtlıdır.

    32 GB dahili hafıza,
    12 MP arka kamera, 5 mp ön kamera
    1.5 GHz Dual-core işlemci
    Led ekran, 16 milyon renk, 720*1280 pixel
    Android işletim sistemi

    850,00
    ______________________________________________

    Telefon satılmıştır, Hepinize teşekkür ederim.
  • 18-10-2012, 15:40:18
    #2
    telefonun kendi resmi yok mu. ayrica taksit vs?
  • 18-10-2012, 17:53:45
    #3
    ademoooz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefonun kendi resmi yok mu. ayrica taksit vs?
    Temsili resimdekinin aynısıdır. kendi resmini henüz çekmedim.

    taksit olabilir.
  • 18-10-2012, 19:27:12
    #4
    eklemek ıstıyorum ; kamerasını bıldıgınız fotoğraf makinesi gıbı kullanabılırsınız kendım kullanıyorum çok kaliteli
  • 18-10-2012, 19:54:30
    #5
    pm attım.
  • 18-10-2012, 19:56:52
    #6
    Emn73 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temsili resimdekinin aynısıdır. kendi resmini henüz çekmedim.

    taksit olabilir.
    telefonda mekanik olarak bir sikinti var mi acaba?
    elden teslim durumunuz var mi. kutu icerigi vs ne durumda