• 13-10-2012, 10:59:23
    #1
    Yurt dışından Iphone 4s gelse ve fiyatı 1450 olsa alırmısınız.

    Alan kişi olursa getirtilecektir.

    Şuan için 1 tane kesin gelebiliyor daha fazla getirebiliyorlarsa getirtebileceğiz.


    Isteyen kişi olursa ödemenin bir kısmı peşin kalanı ürün gönderildiğinde yapabilirsiniz.

    Isteyen kişiler Istanbul elden teslim alabilirler.

    Alıntı
    Iphone 4s 780$ ve Iphone 5 1500$ o andaki kur üzerinden sanalpazar komisyon size ait olmak üzere TL tutarı ne ise o şekilde Sanalpazar üzerinden alışveriş yapılabilmektedir.

    Telefon kayıtları tarafımızdan yapılamamaktadır. Passaport hakkımız olmadığından bu şekildedir.
    Cihazlar Singapur girişli ve 5'tane kadar 22.10.2012 tarihinde elimize ulaşacaktır.

    22.10.2012 tarihinde elimize ulaşan telefonlar en geç 1 gün sonrası kargo yapılarak gonderilir türkiyenin her yerine gönderim yapılmaktadır.

    Elden ve bayramda Iphone ile geçirmek isteyenler Istanbul'un hangi bolgesinde olursanız olun (abartmayalım çokda uzak olmasın ) yada çevrelerinde elden teslimatıda gerçekleştirebiliriz.
  • 13-10-2012, 11:01:44
    #2
    eğer pasaport kaydı olursa satabilin arkadaşım lakin yoksa kimse almaz çünkü sanalpazar ve gittigidiyorda 1450-1500 tl arasında pasaport kayıtlıları satıyorlar
    pasaport kaydı yapıp harcını yatırırsan satarsın
  • 13-10-2012, 11:10:23
    #3
    o konuda bir bilgim yok ücreti ve kaydı ile ilgili ne kadar bir tutar o olmadı o şekilde yapılır satılır
  • 13-10-2012, 11:10:52
    #4
    nerden geliyor peki .
  • 13-10-2012, 11:28:32
    #5
    Varan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o konuda bir bilgim yok ücreti ve kaydı ile ilgili ne kadar bir tutar o olmadı o şekilde yapılır satılır
    100 lira tutuyor.
  • 13-10-2012, 12:37:05
    #6
    Fil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden geliyor peki .
    Kıbrıs'dan

    FrankMalkovski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 lira tutuyor.
    %99 kaydı yaptırılıp o şekilde teslim edilecek 1 telefon öğleden sonra netleşiyor olmadı kayıt parası düşürülüp teslimde edebiliriz.

    diğer gelicek telefon olursa 100 TL kayıt parası düşürülür.

    Bu şekilde uygunsa isteyen arkadaşlardan sipariş alabiliriz.


    Isteyene ise 1500$ İphone 5 'de getirebiliyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:37:05 -->-> Daha önceki mesaj 11:30:56 --

    evet arkadaşlar

    Iphone 4s ve Iphone 5 isteyen arkadaşlar yokmu
  • 15-10-2012, 13:19:39
    #7
    evet Iphone isteyen sanırım yok
  • 16-10-2012, 00:12:40
    #8
    iphone 5 olarak sanalpazar taksitli ne kadar ? Simfree olmalı.
  • 16-10-2012, 00:21:55
    #9
    Yalnız sadece Pasaport kaydımı gerekiyor ? Benim bildiğim 100 tl vergiside var.