Kıbrıs'dan
%99 kaydı yaptırılıp o şekilde teslim edilecek 1 telefon öğleden sonra netleşiyor olmadı kayıt parası düşürülüp teslimde edebiliriz.
diğer gelicek telefon olursa 100 TL kayıt parası düşürülür.
Bu şekilde uygunsa isteyen arkadaşlardan sipariş alabiliriz.
Isteyene ise 1500$ İphone 5 'de getirebiliyorum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:37:05 -->-> Daha önceki mesaj 11:30:56 --
evet arkadaşlar
Iphone 4s ve Iphone 5 isteyen arkadaşlar yokmu