Fil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nerden geliyor peki .
Kıbrıs'dan

FrankMalkovski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 lira tutuyor.
%99 kaydı yaptırılıp o şekilde teslim edilecek 1 telefon öğleden sonra netleşiyor olmadı kayıt parası düşürülüp teslimde edebiliriz.

diğer gelicek telefon olursa 100 TL kayıt parası düşürülür.

Bu şekilde uygunsa isteyen arkadaşlardan sipariş alabiliriz.


Isteyene ise 1500$ İphone 5 'de getirebiliyorum.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:37:05 -->-> Daha önceki mesaj 11:30:56 --

evet arkadaşlar

Iphone 4s ve Iphone 5 isteyen arkadaşlar yokmu