• 27-09-2012, 18:09:40
    #1
    Iphone 4S almayı düşünüyor olmamdan dolayı telefonumu satıyorum.

    Motorola Atrix 4G Yurtdışı telefonu olup pasaport kaydı bulunmaktadır.
    Unlock edilmiştir. Cihaz Temiz kullanılmıştır.
    Duyurulara göre Android 4 güncellemesi olacağı da ilan olmuştur.
    Fiyat 550 Tldir. Başlıkta alış olarak görünüyor yanlışla yazmışım özür.
    İstanbul içi elden teslim. İstanbul dışı Kargo benden..

  • 27-09-2012, 18:15:58
    #2
    xperia arc takas düşünürseniz pm atınız
  • 27-09-2012, 18:17:03
    #3
    Takas düşünmüyorum belirttiğim gibi Iphone düşünüyorum.
  • 28-09-2012, 10:41:20
    #4
    Satış güncel.