• 26-09-2012, 21:27:50
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yurtdısı olabilir ( Tüm hatlara açık ) 2. el olabilir
    Garantisi bitmiş olabilir
    Ama cihazın temiz olması esas şart
    camı çizik vuruk ezik olmasını istemiyoruz.
  • 26-09-2012, 21:32:05
    #2
    çizik derken derin çizikmi yoksa alındığı gibi tertemizmi istiyorsunuz.
  • 26-09-2012, 21:33:07
    #3
    0 cihaz için pm attım
  • 26-09-2012, 21:35:34
    #4
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çizik derken derin çizikmi yoksa alındığı gibi tertemizmi istiyorsunuz.
    mesela bendede var iphone 4 üzeri alındıgı gün jelatin kaplandı
    ama kılcal çizik elbette olabilir ama bir sınırı illaki var..
  • 26-09-2012, 21:40:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    cl0ud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 cihaz için pm attım
    0 cihaz için bende pm alabilir miyim ?