• 15-09-2012, 16:25:16
    #1
    Arkadaşlar merhaba öncelikle.
    Iphone 4 veya 4S(hafızaları düşük) veya Galaxy S2-S3 almayı düşünüyorum.

    Bütçem çok yüksek değil uygun fiyattan verecek arkadaşlar varsa ilgilenebilirim. Nakit + nokia 6300 şeklinde vereceğim ücreti.

    Ankara içi elden teslim tercihimdir, ancak mod. aracılığı ile de alışveriş yapabiliriz.

    Şimdiden teşekkürler.
  • 15-09-2012, 17:07:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bütçeni de yazsan iyiydi dostum
  • 15-09-2012, 17:21:35
    #3
    abdulstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bütçeni de yazsan iyiydi dostum
    buyrun verin teklifinizi pm üzerinden onun üzerinden görüşelim
  • 16-09-2012, 10:57:44
    #4
    Konu Güncel