Arkadaşlar merhaba öncelikle.
Iphone 4 veya 4S(hafızaları düşük) veya Galaxy S2-S3 almayı düşünüyorum.
Bütçem çok yüksek değil uygun fiyattan verecek arkadaşlar varsa ilgilenebilirim. Nakit + nokia 6300 şeklinde vereceğim ücreti.
Ankara içi elden teslim tercihimdir, ancak mod. aracılığı ile de alışveriş yapabiliriz.
Şimdiden teşekkürler.
Alış: Iphone veya Galaxy S*
3
●435
- 15-09-2012, 16:25:16
- 15-09-2012, 17:21:35buyrun verin teklifinizi pm üzerinden onun üzerinden görüşelimabdulstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle