• 11-09-2012, 15:46:57
    #1
    edit.....
  • 11-09-2012, 15:48:05
    #2
    Forumda yenisiniz sanırım ?
  • 11-09-2012, 15:51:10
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam bence türkiyede ilk yazma forumda satan arkadaşlar var...
  • 11-09-2012, 15:51:29
    #4
    Dünyaya hoşgeldiniz
  • 11-09-2012, 16:15:58
    #5
    350ye satan var oda 4-5 tane satabildi senin satma oranın bayağı bi düşük
  • 11-09-2012, 16:28:09
    #6
    ooo hocam sen çok yanlış gelmişsin buradan düz devam et sağa dön orası
  • 11-09-2012, 16:45:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sat hocam sen dinleme bu insancıkları r10 üyelerinin %90 ı konuyu baltalarlar,bu bir gelenek
  • 13-09-2012, 14:37:22
    #8
    Herşey kısmet