• 10-09-2012, 17:25:20
    #1
    merhaba arkadaşlar.
    iphone 5 almayı düşünüyorum turkcellden. son 6aylık faturam 300tl üstünde olması gerekmekteymiş. bu yüzden faturalı hattımdan kontörlü hatlara kontör satmaya karar verdim. max 15tl gönderilebiliniyor. 15tl kontörü 13tl ye gönderiyorum. ödeme paypal hariç herşey olabilir.
  • 10-09-2012, 17:34:23
    #2
    konu yanlış yerde olduğunu duşunuyorum

    hayırlı satışlar
  • 10-09-2012, 18:28:05
    #3
    Burası daha uygun sanırım.
  • 10-09-2012, 18:57:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    abone veya üye cekim kabul ederseniz alabilirim
  • 10-09-2012, 23:05:20
    #5
    Pm gönderildi.
  • 11-09-2012, 15:21:34
    #6
    pmler cevaplandı. mantıklı tekliflere açığım ama 70tl yi 40tl ye veremem maalesef.