merhaba arkadaşlar,
ucuz 2.el ama çokta eski olmasın bir tab arıyorum galaxy, apple olabilir tekliflerinizi değerlendirecem.
Alış: Ucuz TAB arıyorum
6
●386
- 04-09-2012, 15:51:26
- 04-09-2012, 15:53:05
- 04-09-2012, 15:56:25sizle görüşmüştük zatenDolutasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2012, 15:58:41Ben sizin ürünle Takas İcin Mesaj Atmıştım.Burakks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstüne Ücret İstediginiz İcin Kalmıştı.
ürün 200 Lira. Düsünürseniz. - 04-09-2012, 16:09:06hocam bana ürününün aşşağıda verdiğim linkteki üründen farkını anlatırsan düşünecem ürünün almaya. bak benim yazdığım 0 ve senin kinden hiç bir fark göremiyorumDolutasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.hepsiburada.com/liste/ony...2&SKU=BD760715 - 04-09-2012, 16:32:22422,88TL +KDV Degil,Burakks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
160,16 TL +KDV
Sence Bu Normal Bişey mi ?
Hafızası 4 Gb. Anca Gerekli Uygulamaları Yüklersin. (32'ye Yükseltiliyor.Benimki 64 )
Sürekli Kullandıgında Bataryası 3-4 Saatmiş. Benimkiyle Ortalama 8-9 Minimum.