• 15-09-2012, 00:40:51
    UmiTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonu yeni alan biri antutu skorunu yazsa da ona göre karşılaştırsak diğer modellerle...
    Kimi arkadaşımız SAR değeri istiyor kimisi benchmark isiyor kimisi de antutu istiyor..

    Bu skorların ve sonuçların nasıl yapıldığını açıklasın bir arkadaş ona göre muhakkak alan arkadaşlardan birisi buraya yazar değerleri...

    Kimi arkadaş belki bilmiyor telefonu aldı ama SAR değerinin nasıl öğrenileceğini ki bu da laboratuarda ölçülüyor diye hatırlıyorum bireysel kullanıcının bunu öğrenme ihtimali yok diye biliyorum.. Varsa programı ya da buna benzer bir uygulaması buraya isimlerini yazın arkadaşlarda indirip değerlerin resimlerini burada paylaşsınlar...

    Teşekkürler..
  • 15-09-2012, 00:59:39
    Alan arkadaşlar bari siz yardımcı olun Antutu skorunu söyleyin hatta alın antutu program linkinide atayım ,

    https://play.google.com/store/apps/d...enchMark&hl=tr

    Birde
    Cihazın işlemci kaç mhz ?
    Ram kaç?
  • 15-09-2012, 01:59:37
    Bana birisi şu telefon için internet ayarları yapmayı öğretebilirmi ? Wap ayarları yani. Wifide sorun yok.

    Antutuyu deniyeyim bi test için.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:59:37 -->-> Daha önceki mesaj 01:54:25 --

    adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alan arkadaşlar bari siz yardımcı olun Antutu skorunu söyleyin hatta alın antutu program linkinide atayım ,

    https://play.google.com/store/apps/d...enchMark&hl=tr

    Birde
    Cihazın işlemci kaç mhz ?
    Ram kaç?
    Bunu indirdim ve başlattı. SD kartıda test etti hepsini yani. Sonuç;

    Total Score; 2435

    CPU; 424 RAM: 142
    GPU; 1590 I/O: 289
  • 15-09-2012, 02:12:07
    Üyeliği durduruldu
    Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana birisi şu telefon için internet ayarları yapmayı öğretebilirmi ? Wap ayarları yani. Wifide sorun yok.

    Antutuyu deniyeyim bi test için.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:59:37 -->-> Daha önceki mesaj 01:54:25 --



    Bunu indirdim ve başlattı. SD kartıda test etti hepsini yani. Sonuç;

    Total Score; 2435

    CPU; 424 RAM: 142
    GPU; 1590 I/O: 289
    Ben Galaxy Gio kullanıyorum şimdiye kadar herhangi bir şikayetim olmadı. Normal bir kullanıcıya fazlası ile yeten bir telefon, meraktan ben de bu uygulamayı indirip test ettim. Test sonuçları aşağıdaki gibi;

    Total Score: 2087
    CPU: 314 RAM: 153
    GPU: 1289 I/O: 331

    Karşılaştırınca iphone'un daha iyi sonuçlar verdiğini görüyorsunuz, bence bu fiyata çok çok iyi bir ürün, ihtiyacı olan kaçırmasın.
  • 15-09-2012, 02:36:36
    CreativeGFX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Galaxy Gio kullanıyorum şimdiye kadar herhangi bir şikayetim olmadı. Normal bir kullanıcıya fazlası ile yeten bir telefon, meraktan ben de bu uygulamayı indirip test ettim. Test sonuçları aşağıdaki gibi;

    Total Score: 2087
    CPU: 314 RAM: 153
    GPU: 1289 I/O: 331

    Karşılaştırınca iphone'un daha iyi sonuçlar verdiğini görüyorsunuz, bence bu fiyata çok çok iyi bir ürün, ihtiyacı olan kaçırmasın.
    Kafam karıştı hocam bu test sonuçları hangi telefona ait hocam ?

    Bi galaxi demişsiniz bi de iphone demişsiniz açıklar mısınız hocam ?
  • 15-09-2012, 02:42:13
    Üyeliği durduruldu
    proghammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafam karıştı hocam bu test sonuçları hangi telefona ait hocam ?

    Bi galaxi demişsiniz bi de iphone demişsiniz açıklar mısınız hocam ?
    Benim koyduğum sonuçlar Galaxy Gio'ya ait. Benden önceki koyan arkadaşın koyduğu sonuçlar ise konuda satılan iPhone'a ait. Diyorum ki bu satılan iPhone fiyatına göre çok çok iyi değerlere sahip.
  • 15-09-2012, 02:47:38
    CreativeGFX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim koyduğum sonuçlar Galaxy Gio'ya ait. Benden önceki koyan arkadaşın koyduğu sonuçlar ise konuda satılan iPhone'a ait. Diyorum ki bu satılan iPhone fiyatına göre çok çok iyi değerlere sahip.
    Açıklamanız için Teşekkürler hocam..

    Bu kayıtlara göre Gio'yu geçmiş durumda doğru mu hocam ?

    Ram ve işlemci de gayet iyi görünüyor..

    Android 4 sürümünü yüklesek acaba kaldırır mı bunu düşünüyorum ben...

    var mı bilgisi olan ?
  • 15-09-2012, 03:03:43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün sınırsızdır. Haftada 2 gün kargo çıkabilirim istanbul içi KURYE de yolluyabilirim
    müdür neredesin ne oldu telefonlar millet seni bekliyor ya
  • 15-09-2012, 03:11:30
    Cihaz güzel hosuma gitti