Elimde 2 adet iPhone 3GS mevcut. Birisi 32 GB garantisi kasım ayına kadar devam etmektedir. Diğeri 8 yada 16 GB büyük ihtimal 8dir tam hatırlamıyorum. Telefonlara tekliflerinizi bekliyorum.. İlgilenen arkadaşlar için resim atabilirm..
8 gb için 100 lira verebilirim az demeyin resim görmeden ancak bu kadar verebilirim ayrıca çalışığ çalışmadığını da bilmiyorum 100 de çok oldu 50 lira iyidir
8 gb için 100 lira verebilirim az demeyin resim görmeden ancak bu kadar verebilirim ayrıca çalışığ çalışmadığını da bilmiyorum 100 de çok oldu 50 lira iyidir
iPhone 3GS 8 GB için ürünün sizin tarafınızdan çekilmiş resimlerini, varsa problemlerini ve aklınızdaki piyasaya uygun fiyatını özel mesaj gönderir misiniz?