2. el bende telefoncudan almıştım, çiziği, kırığı yok tertemiz..
Telefonun haliyle garantisi bitmiş, kulaklık ve şarj cihazı yok ama bana verilen şarj cihazı var onunla birlikte vereceğim..Resim koyma gereği duymadım İstanbul'da ikamet edenler elden alabilir, il dışına kargo ile yollarım.Alan arkadaş telefonu beğenmez ise aynen geri yollasın..O kadar temiz bir telefon yani..
Fiyat: 50 tl
Satış: Nokia 2630
1
●375