• 20-08-2012, 22:09:05
    #1
    Eniştem bayram dolayısıyla bana hediye almış kendisini abim gibi severim fakat bilmediği üzere ben saat takmıyorum. Beni nedense boğuyor ki bu saat biraz da ağır.

    http://www.saatinadresi.com/Casio-EF...7563-urun.html

    Aldığı saat tam olarak linktekidir. Ben bunu kendisine iade etsem oda saat takmıyor ayrıca tanıyorsamda kendisini ayıp olur yani. Ama takmadığımı görürse ne olur pek kestiremiyorum orasını fakat birşey olmaz kanımca

    Hediye satılır mı arkadaşlar ? Satılmazsa yaptıracağım saati koluma bol oldu çünki satılırsada böyle bi ürünü hiç daha takmadan , kendime göre ayarlatmadan nasıl satabilirim.
  • 20-08-2012, 22:16:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Size alınan hediye'ye verdiğiniz değer önemli..Değer vermiyorsanız satarsınız zaten
  • 20-08-2012, 22:22:18
    #3
    Şimdi yalnış anlaşılmasın verene değer veriyorum tabiki ama kullanılmayacak birşeye insan nasıl değer verebilir ki atarım dolaba durur diye düşünüyorum. Tabi hiç saat takmadım belki sevedebilirim


    Bazı arkadaşların aklına gelebilir neden Alışveriş bölümüne açtı diye. Arkadaşlar konunun yeri off-topic 'dir. Bi moderatör arkadaş taşırsa ben konuyu göremem. Ben o kategorilerden hep banlıyım
  • 20-08-2012, 23:11:50
    #4
    bir süs eşyası hediye etmemiş.. sürekli kullanılacak bişey bu.. kullanmayacaksanız ömür boyunca da saklamanın bir anlamı yok.. geri verdiğinizde de kendisini üzerim diyorsanız o halde satabilirsiniz..

    bu arada bi tane akrabamda şöyle bi hediye almadı anasını satıyım.. niye benim öyle bi eniştem, amcam, dayım yok yok niyee niyeeeee
  • 20-08-2012, 23:17:05
    #5
    Hediye verdiyse o size aittir artık istediğiniz gibi satabilirsiniz hocam
  • 20-08-2012, 23:22:53
    #6
    Satılabilirse evdekilerden vize alayımda birde kafamı onlar kafamı şişirmesinler.

    @yedinumara Bendede bi tek enişte var işte onla 1-2 defa hediyeleştik akrabaların %70'ini günahım kadar sevmem ^^
  • 20-08-2012, 23:23:21
    #7
    üyelerin farklı kategorilere girme banı kaldırıldı, bugün ********** açıklamıştı. iletişime geçerseniz sizinkini de kaldırır. bence satmayın. ben aldığım hediyeyi satan birisine bi daha hediye almam. ama "takmayı sevmiyorum ama yine de koluma göre ayarlattım dolapta duruyo" diyen birisine başka hediyeler alırım.
  • 20-08-2012, 23:29:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Satarsan hocam fiyatını bi pm atar mısın ? Satılır mı satılmaz mı ama sen düşün.
  • 20-08-2012, 23:32:45
    #9
    Clable adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üyelerin farklı kategorilere girme banı kaldırıldı, bugün ********** açıklamıştı. iletişime geçerseniz sizinkini de kaldırır. bence satmayın. ben aldığım hediyeyi satan birisine bi daha hediye almam. ama "takmayı sevmiyorum ama yine de koluma göre ayarlattım dolapta duruyo" diyen birisine başka hediyeler alırım.
    Hayır hocam ********** çok uğraştı destek hattındanda konuştuk üyeliğim için denenmeyen tek şey silinmesi R10 beni tarihe yazmalı sorunu hiç bir şekilde çözülemeyen tek üye


    Diğer söylediğiniz durumda tabi şahsi kanaatinizdir saygı duyarım.

    Diğer arkadaşa gelincede hocam şuan sana satmamla ilgili mesaj atma ihtimalim %1'lerde. Ben satılıp satılamayacağını belirttim. Öyle pek basit bir hediye olmadığı içinde ne alındığını göstermek adına link eklemiştim. Eniştemden öte evdekilerinde durumu var emin olun istemedikleri bir durum olursa bu yapacağım yıllarca kafamı şişirirler

    Enişteden olmasa gene neysede severiz ailece.