Beni nedense boğuyor ki bu saat biraz da ağır.http://www.saatinadresi.com/Casio-EF...7563-urun.html
Aldığı saat tam olarak linktekidir. Ben bunu kendisine iade etsem oda saat takmıyor ayrıca tanıyorsamda kendisini ayıp olur yani. Ama takmadığımı görürse ne olur pek kestiremiyorum orasını fakat birşey olmaz kanımca

Hediye satılır mı arkadaşlar ? Satılmazsa yaptıracağım saati koluma bol oldu çünki satılırsada böyle bi ürünü hiç daha takmadan , kendime göre ayarlatmadan nasıl satabilirim.