• 07-08-2012, 19:34:58
    #1
    KREDİ KARTINA TAKSİT

    Satın almak için : http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...promotion_topl


    IBM THINKPAD R51
    STOKLARDA!!!
    YAPTIĞIMIZ İŞLER, YAPACAKLARIMIZIN TEMİNATIDIR.
    %99.9 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
    LÜTFEN REFERANS YORUMLARIMIZI VE TİCARET BİLDİRİMLERİMİZİ İNCELEYİNİZ.
    IBM THINKPAD R51 TAŞINABİLİR DİZÜSTÜ BİLGİSAYARLAR
    TÜM İHTİYAÇLARINIZI KARŞILAYABİLECEĞİNİZ BİR CİHAZ;
    ORJİNAL ADAPTÖR VE ÇANTA HEDİYELİ.
    IBM THINKPAD R51 ÖZELLİKLERİ
    STOK ADETİ : 700
    İŞLEMCİ : INTEL (R) CELERON (R) 1.4 GHZ. İŞLEMCİLİ
    BELLEK : 512 MB RAM
    HARDDİSK: 40 GB HDD
    EKRAN KARTI: 64 MEGABYTE EKRAN KARTI (INTEL 82852 GM)
    SES KARTI: SOUNDMAX DAHİLİ SES KARTI
    AĞ BAĞLANTISI: 10/100 DAHİLİ ETHERNET (TAK KABLOYU İNTERNETTE SÖRF YAP!)
    KABLOSUZ İNTERNET : WIRELESS 10/100 (KABLOSUZ BAĞLANTI ÖZELLİĞİ İLE HERYERDEN İNTERNETE ERİŞİM)
    DVD SÜRÜCÜ : 52X DVDROM (HERYERDE MÜZİK, DVD FİLM, VCD FİLM İZLEME VE DİNLEME İMKANI)
    MİKROFON GİRİŞİ VAR ! SES KAYITLARINIZI GERÇEKLEŞTİREBİLİRSİNİZ.
    2 ADET USB PORT ÇIKIŞI
    1 ADET PS2 PORT ÇIKIŞI
    FAKS MAKİNESİ GİBİ KULLANABİLİRSİNİZ.
    FAKS MODEM ÇIKIŞI İLE BİLGİSAYARINIZ ARACILIĞI İLE TELEFON HATTINIZ ÜZERİNDEN FAKS ALIP GÖNDEREBİLİRSİNİZ.
    PARALEL PORT ÇIKIŞI MEVCUT!
    CNC TEZGAHLARINDA AVANTAJ SAĞLAR
    VGA ÇIKIŞI MEVCUT! TELEVİZYONUNUZA VEYA HARİCİ MONİTÖRLERE VGA BAĞLANTISI YAPABİLİR, MASA ÜSTÜ ÇALIŞMA ORTAMINIZI GENİŞLETEBİLİRSİNİZ.
    Tekno Geri Dönüşüm Hurda Elektrik Elektronik Sanayi ve Dış Ticaret Limited Şirketi
    http://www.teknogeridonusum.com.tr
    Adres : Hurdacılar Sanayi Sitesi A9 Blok No:702 İvedik / Yenimahalle / ANKARA
    Tel : 0312 396 45 98 (pbx)
    Fax : 0312 396 45 78
  • 07-08-2012, 20:15:03
    #2
    Hocam kaç gb ram'e kadar destekliyor?
  • 07-08-2012, 20:22:05
    #3
    DRR kaç ramlar peki 1 mi 2 mi ?
  • 07-08-2012, 20:57:04
    #4
    Sadece internete girmek için eve 2. cihaz düşünüyorum.Yeterli midir .Celeron işlemci nasıldır çok mu zayıftır.Biraz kullanımından bahsederseniz sevinirim.
  • 07-08-2012, 21:00:20
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam ablama bir hediye alayım diyorum sorularımı yanıtlarsan sevinirim ;
    * 1-2 saat kullandıktan sonra aşırı yavaşlıyor mu yani kendini kapatıyor mu
    * siteleri gezmek facebook,youtube ya da film izlemek için uygun mudur bilgisayarlar

    Sıradan bir internet kullanıcısının işini görür mü kısaca
  • 07-08-2012, 21:04:04
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Video izlerken kasmalar oluyor mu? Everest programı ile tüm özelliklerini yazabilir misiniz?

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 07-08-2012, 21:04:15
    #7
    batarya ne kadar dayanıyor birde.
  • 07-08-2012, 21:07:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bataryası ne kadar gidiyor ve ram yükseltme seçeneğimiz mevcutmu 1 ve 2 GB ramli olarak mevcutsa fiyatını alabilirmiyim.
  • 07-08-2012, 21:14:23
    #9
    merhabalar,

    teknik destek ve bilgi ihtiyaçlarınızı lütfen telefon desteği ile alınız.

    teşekkürler.