arkadaşlar, merhabalar. vodafone parça kontör işine girdim. en aşağı, 10 lira yapabiliyoruz. komisyon almıyoruz. hatta 3 lira altında satış yapıyoruz. yani ; 20 liralık kontör için, 17 lira ödeme yapıyorsunuz. umarım memnun bırakabilirim sizleri. esenlikler...

pm de atabilirsiniz.