Suanda Danimarkada yim arkadaslar. Bu ayin 18 inde donecegim. Ve gelirken iPhone telefon getirmek istiyorum. Talebe gore 3-4 adet getirecegi ve pasaport kaydinida ben yaptiracagim. Getirecegim telefonlar SimFreedir. Istege gore 32GB ve 64 GB - siyah ve beyazda olabilir. 16 GB icin istedigim fiyat 1500 TL dir.
Bir de sorum olacak. Bir arkadas telefon kaydi icin 100 degil 200 lira istiyorlar dedi. Bu dogrumudur ? Aydinlatirsaniz sevinirim.
Odeme konusunu nasil yapacagiz pek bilmiyorum. Once urun sonra odeme yapamam. Sanalpazar uzeriden satabilirim.
16gb'ye 1500 vericek adam gider kvkdan alır üstüne 200-300 katar daha iyi kardeşim zaten işlemleri filan derken ölüyorsun kvkda hiç bir sorun yok alıyorsun tamamdır 2 yıl garanti oh miss