• 03-08-2012, 14:24:17
    #1
    Kusura bakmayin iptal.
  • 03-08-2012, 16:42:35
    #2
    100TL BTK kayıt + Kar amaçlı ne kadar sallama yaparlarsa pasaport kaydı için 10 TL den tutta 100 TL ye kadar yapıyorlar. Zaten kayıtlı halde 1200 1300TL şuan cihaz
  • 03-08-2012, 17:10:55
    #3
    Geb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suanda Danimarkada yim arkadaslar. Bu ayin 18 inde donecegim. Ve gelirken iPhone telefon getirmek istiyorum. Talebe gore 3-4 adet getirecegi ve pasaport kaydinida ben yaptiracagim. Getirecegim telefonlar SimFreedir. Istege gore 32GB ve 64 GB - siyah ve beyazda olabilir. 16 GB icin istedigim fiyat 1500 TL dir.

    Bir de sorum olacak. Bir arkadas telefon kaydi icin 100 degil 200 lira istiyorlar dedi. Bu dogrumudur ? Aydinlatirsaniz sevinirim.

    Odeme konusunu nasil yapacagiz pek bilmiyorum. Once urun sonra odeme yapamam. Sanalpazar uzeriden satabilirim.
    16gb'ye 1500 vericek adam gider kvkdan alır üstüne 200-300 katar daha iyi kardeşim zaten işlemleri filan derken ölüyorsun kvkda hiç bir sorun yok alıyorsun tamamdır 2 yıl garanti oh miss
  • 03-08-2012, 17:20:26
    #4
    o fiyata alıcaksan uğraşmaya değmez 1300 1400 liraya satıyorlar dediğinizi
  • 03-08-2012, 17:24:27
    #5
    Fotoğraf makinası getirmeniz mümkün müdür?