• 09-01-2011, 21:49:25
    #1
    Canon EOS 550D fotoğraf makinesi alacağım. 18-55 lensinin ve 8 GB hafıza kartının olması gerekiyor.

    Bu fotoğraf makinesinden satan var mı?

    * Ürün sıfır olmalı ve Japon üretimi (KissX4) olması tercihimdir. (Avrupa üretimi olupta Türkiye içerisinde garantisi varsa çok daha iyi olur.)

    Biriyle görüştüm 1.400'e satıyormuş, bu fiyattan fazla fiyatlarda teklif olmasın lütfen.
  • 09-01-2011, 21:51:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bulamazsın gel benden al.piyasanın en ucuzu bende
  • 09-01-2011, 21:57:54
    #3
    Sizde ne kadar hocam? Birde elinizde var mı ürün yoksa yurt dışından mı getirtiyorsunuz?
  • 09-01-2011, 22:01:14
    #4
    Ben de 1350 TL'ye buldum, İstanbul-Gaziosmanpaşa'da dükkanı varmış şuan Japonya'dan ürün alıyormuş, önümüzdeki hafta Türkiye'ye döndüğünde gidip görüşeceğim.
  • 09-01-2011, 22:02:07
    #5
    @poweroffical http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...35342194/detay burayı mı diyorsun hocam?
  • 09-01-2011, 22:17:20
    #6
    http://www.alisveris.com/Client/Deta...ijital-fo.html sıfır 8 gb hafıza kartı ve uv fitre ve çanta hediyeli

  • 09-01-2011, 22:26:24
    #7
    @myload alisveris.com'a da baktım da bu fotoğraf makinesi için aynı ürünler olmasına rağmen fiyat oynamaları çok fazla olduğundan r10'a konu açtım. Bir kaç kişiyle görüşüyorum şuan, R10 üzerinden daha uygun fiyata satış yapan birini bulma umuduyla konu açtım. Bakalım artık sonuç ne olacak
  • 09-01-2011, 22:35:23
    #8
    SavaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @myload alisveris.com'a da baktım da bu fotoğraf makinesi için aynı ürünler olmasına rağmen fiyat oynamaları çok fazla olduğundan r10'a konu açtım. Bir kaç kişiyle görüşüyorum şuan, R10 üzerinden daha uygun fiyata satış yapan birini bulma umuduyla konu açtım. Bakalım artık sonuç ne olacak
    ben şu yönden dedim bilirsin tr ye yeni 300 bin kaçak makina sokulurken yakalandılar bu ürün 2 yıl garantili geçen bir abimize aldık oradan tavsiye ettim.Bir kere alıcan ve bence 3-5 e bakma garantili al.Bu şahsi fikrim şimdiden geleceğin fotoğrafçısına selam
  • 09-01-2011, 22:39:32
    #9
    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben şu yönden dedim bilirsin tr ye yeni 300 bin kaçak makina sokulurken yakalandılar bu ürün 2 yıl garantili geçen bir abimize aldık oradan tavsiye ettim.Bir kere alıcan ve bence 3-5 e bakma garantili al.Bu şahsi fikrim şimdiden geleceğin fotoğrafçısına selam
    Aslında seni dinleyip alisveris.com'dan almak en mantıklısı. Fotoğrafçı olmak gibi bir düşüncem yok aslında, tek amaç üniversitenin kalan 1-1,5 yılını anılarla doldurarak yaşamak

    Teşekkürler önerin için, dikkate alıyorum. Büyük ihtimalle yarın bu ürünü alacağım