• 10-01-2011, 01:12:49
    #10
    Üyeliği durduruldu
    NOKIA 3600 SLIDE için son yapabileceğiniz fiyat nedir ?

    Birde ödeme şekilleri lütfen
  • 10-01-2011, 02:46:51
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Samsung a 200 tl verebilirim uygun olursa pm atın.
  • 10-01-2011, 09:51:52
    #12
    YerelCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanında Kimlik Fotopokisi Gonderiyormusunuz acaba çalıntı olma riskıne karsı çunku fiyatlar gayet uygun vardır bir sebebi illaki ... birde msnınızı pmden yollarsanız detaylı gorusmek isterim ç...
    sen kimsin ki bana böyle bir ithamda bulunuyorsun !
    haddini bil !

    netdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NOKIA 3600 SLIDE için son yapabileceğiniz fiyat nedir ?

    Birde ödeme şekilleri lütfen
    son fiyat budur tek yapabileceğim kargoyu karşılamak olur

    ibrahimhd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung a 200 tl verebilirim uygun olursa pm atın.
    200 e bulursan bende alayım hocam..
    şu an zaten kullanıyorum bu telefonu daha iyi bir şey için satıyorum
  • 10-01-2011, 13:36:08
    #13
    [QUOTE=SyhByz;1065439429]sen kimsin ki bana böyle bir ithamda bulunuyorsun !
    haddini bil !

    nasıl ithamda bulunmusum biladerimm ben aklımdakı soruları soruyorum sana ne bu şiddet bu celal sana hırsızmısın dedım hoş babmın oglu degılsın sana guvenemem aklımda soru işaretleri tabıkı olucak internetten telefon satılmasının en buyuk etkeni kimlik fotokopisi istenmedıgındendir faturası felan warmı ben alayım nokiayı ?
  • 10-01-2011, 16:14:22
    #14
    beyat a 6230i satılmıştır hayırlı olsun..


    telefoncudan aldığın telefonun imei nin klonlanmadığının garantisi var mı?
    neyse uzatmaya gerek yok Güvenmeyen almasın o zaman
  • 11-01-2011, 10:39:40
    #15
    Telefon elime ulaştı hiçbir sorun yok.

    Güvenmemek kimlik sormak herkesşin hakkı ama usulüyle sormak gerekir. Ya hırsızsan diye tanımadığın insanları zan altında bırakmak hoş değil.
  • 12-01-2011, 10:02:18
    #16
    Hayırlı olsun.
    kalan telefonların satışına devam
  • 15-01-2011, 19:35:40
    #17
    3600 da elden satın alındı bugün...
  • 15-01-2011, 19:51:34
    #18
    hayırlı olsun.