Selamlar,

Apple Netbook arıyorum. Konuya cevap yazan arkadaşlar PM ile de bildirebilir.

Not: Sadece Apple marka arıyorum
Not 2: Özellikleri önemli değildir, cihazın temiz olması yeterli
Not 3: Konuya yazmadan PM atanlara dönüş yapmayacağım