• 01-01-2011, 13:34:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar almanyadan elime bir telefon geldi . Lakin sadece oranın bir hattıla çalışıyor ,başka sim kart takılınca şifre soruyor bu kilidi açacak olan varsa acilen fiyat ve yapabileceğine dair pm atsın..
    İstanbul içinde yapacak varsa bugün gidip heme açtırmak istiyorum..

    Tşkler,
  • 01-01-2011, 15:00:29
    #2
    Güncell
  • 01-01-2011, 15:01:54
    #3
    TugaySena33'e bir pm at o çözebilir sanırım
  • 01-01-2011, 15:32:33
    #4
    EdjR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TugaySena33'e bir pm at o çözebilir sanırım
    5-10 gün önce attım da dönmedi..
  • 01-01-2011, 15:41:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    100 tlye olur