Merhaba arkadaşlar almanyadan elime bir telefon geldi . Lakin sadece oranın bir hattıla çalışıyor ,başka sim kart takılınca şifre soruyor bu kilidi açacak olan varsa acilen fiyat ve yapabileceğine dair pm atsın..
İstanbul içinde yapacak varsa bugün gidip heme açtırmak istiyorum..
Tşkler,
Ericsson X8 Sim lock açaçak olan?
4
●378
- 01-01-2011, 13:34:46
- 01-01-2011, 15:32:335-10 gün önce attım da dönmedi..EdjR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle