• 17-12-2010, 15:58:21
    #19
    Üyeliği durduruldu
    yurtdışından geliyor diyorsunuz. ürün arızalı cıktı diyelim, senle mi muhattap olacaz. siteyle mi. bu arada ürünlerin maliyeti zaten yurtdısında satısı 10-15 dolar arası.
  • 17-12-2010, 16:00:23
    #20
    iPhone 3G yazmamışsınız, bunda da destekliyor mu
    GittiGidiyor üzerinden satışınız var mı..?
    1-2 ay sonra almaya karar verirsem elinizde hala stok olur mu?
  • 17-12-2010, 17:30:13
    #21
    Üyeliği durduruldu
    loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurtdışından geliyor diyorsunuz. ürün arızalı cıktı diyelim, senle mi muhattap olacaz. siteyle mi. bu arada ürünlerin maliyeti zaten yurtdısında satısı 10-15 dolar arası.
    Benle muhattap olacaksınız.
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 3G yazmamışsınız, bunda da destekliyor mu
    GittiGidiyor üzerinden satışınız var mı..?
    1-2 ay sonra almaya karar verirsem elinizde hala stok olur mu?
    Sipariş üzerine getirttiğimiz için gg üzerinden satışımız şu anda yoktur. Yurt dışından sipariş ile getirttiğimiz için stok problemide yoktur.