yurtdışından geliyor diyorsunuz. ürün arızalı cıktı diyelim, senle mi muhattap olacaz. siteyle mi.

bu arada ürünlerin maliyeti zaten yurtdısında satısı 10-15 dolar arası.
Benle muhattap olacaksınız.
iPhone 3G yazmamışsınız, bunda da destekliyor mu
GittiGidiyor üzerinden satışınız var mı..?
1-2 ay sonra almaya karar verirsem elinizde hala stok olur mu?
Sipariş üzerine getirttiğimiz için gg üzerinden satışımız şu anda yoktur. Yurt dışından sipariş ile getirttiğimiz için stok problemide yoktur.