Merhaba,
Yeni bi telefon alacağım malum türkiyede oldukça pahalı orjinalleri yurt dışından getirmiş getirebilcek olan var mı? ucuz oluyor. n97 n95 farketmez..çin malı değil orjinal olacak
Telefon satan?
10
●960
- 07-12-2010, 00:24:01Üyeliği durdurulduMemleketi ne ben ne sen nede konuyu açan arkadaş bu hale getirdi.Herkesin doğal hakkı sigara olmuş 7 lira filmler desen 20 lira albümler 5 liradan başlıyor.Bir işçi babası günde 50 lira kazanmıyor.E hani kardeştik hani marjinal bizdik : ). Kaçak olayında tabiki haklısınız ama bunlarıda görmemezlikten gelemeyiz.Maalesef.
Hayırlı işler umarım aradığınızı bulursunuz. - 07-12-2010, 08:24:52Kaçakla niye uğraşıyorsun? Kaçak n95i kaç tl ye bulabileceksin bir de onun kayıt ettirmesi var...Runo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
200-250 lira arasına n95 bulunuyor.
500 liraya da GARANTİLİ tertemiz n97ler var.
Nerede dersen PM at linki atarım.
İphone4 falan desen bi ihtimal anlarım ama n95 için ve tutulmayan n97 için uğraşmana DEĞMEZ. - 07-12-2010, 09:10:50çin malı iphne taklidi ürünüm var seksen tl.ye satıyorum.ilgilenirsen pm atabilirsin. türkiyede bu vergiler varken,alım gücü sıfırsa tabiki kaçak.. boşuna lakırdı etmeyin
- 08-12-2010, 06:10:55önce ödeme sonra ürün koşulu ile istediğin tüm elektronik cihazları temin edebilirim.
- 08-12-2010, 08:53:36Hiçbir adaletsizlik veya yolsuzluk bir insanın diğerlerinin hakkını yemesine diğerlerine madik atmasına bahane değildir.Hotturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temiz yaşamak isteyen insan aç yaşar yinede temiz yaşar.
Aaaa birileri felanı yaptı bende bunu yapıyorum mantığı yanlış.
Bu şuna benzer 3-5 namussuz o yollu kadın kendilerini iyi göstermek için örtünmüşlerdir. Bunu gören mahallli kızda aaa örtülüler bunu yapıyor, o zaman ben açayım çırılçıplak gezeyim.
Hiç kötülük kötülükle savılır mı, ellerimizdeki mikroplar bulanık su ile geçer mi. - 08-12-2010, 14:42:14Üyeliği durdurulduHayır geçmez. O yüzden mal alış verişini takip ettiğiniz kadar, oy verirken siyasi düşünceleri de takip edip, şuan yaptığınız gibi doğru yolu göstermeye çalışmalıyız dimi ? Onun için, oy kullanılırken yapılan 10 kötülüğü bir Van münitTBUDT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ile hiçe sayıpta yine kuzu olmamalıyız dimi ? Onun için Elimizi Vicdanımıza koymalıyız dimi ?
Not : Bu yazım kimseye değildir. Sadece konu ile alakalı bir yazı yazmak istedim. - 08-12-2010, 15:39:51Oyun konumuzla alakası yok. Van minuttende anlamam.kral41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Van tu tri for fayv
ile hiçe sayıpta yine kuzu olmamalıyız dimi ? Onun için Elimizi Vicdanımıza koymalıyız dimi ?