Hotturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memleketi ne ben ne sen nede konuyu açan arkadaş bu hale getirdi.Herkesin doğal hakkı sigara olmuş 7 lira filmler desen 20 lira albümler 5 liradan başlıyor.Bir işçi babası günde 50 lira kazanmıyor.E hani kardeştik hani marjinal bizdik : ). Kaçak olayında tabiki haklısınız ama bunlarıda görmemezlikten gelemeyiz.Maalesef.

Hayırlı işler umarım aradığınızı bulursunuz.
Hiçbir adaletsizlik veya yolsuzluk bir insanın diğerlerinin hakkını yemesine diğerlerine madik atmasına bahane değildir.
Temiz yaşamak isteyen insan aç yaşar yinede temiz yaşar.
Aaaa birileri felanı yaptı bende bunu yapıyorum mantığı yanlış.
Bu şuna benzer 3-5 namussuz o yollu kadın kendilerini iyi göstermek için örtünmüşlerdir. Bunu gören mahallli kızda aaa örtülüler bunu yapıyor, o zaman ben açayım çırılçıplak gezeyim.
Hiç kötülük kötülükle savılır mı, ellerimizdeki mikroplar bulanık su ile geçer mi.