Full kutu ve aksesuarlı nokia e72
0
●202
- 22-11-2010, 23:58:20Almanyadan hediye gelen ürünümü satıyorum.henüz hiç bir aksesuarı kullanılmadı..telefon bayramda yalnızca 1 hafta kullanıldı ve sonra kapandı..yani kayıt ettirilmesi gerekiyor..telefon orjinaldir..düşünenlere resim gönderilir..henüz çekme fırsatım olmadı..fiyat 520tl'dir isteyene get veya gg' üzerinden komisyonlu satış açılır..