• 21-11-2010, 23:35:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    PTT Kargo ile gitar göndereceğiz herhangi bir paketleme işlemi yapmamız gereklimi yoksa görevliler mi paketleme yi yapıyor?
    yardımcı olursanız sevinirim.çok acil
  • 21-11-2010, 23:39:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    orada yardımcı oluyorlar birkaç kere oyuncak göndermiştim
  • 21-11-2010, 23:39:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    güzel bi kutuya koy içine köpüklerden iyice sıkıştır.ptt kargo allaha emanet !
  • 21-11-2010, 23:41:41
    #4
    Sen işini garantiye al ptt kargoya güvenilmez bu konularda.
  • 21-11-2010, 23:43:18
    #5
    ptt kargo harbiden Allah'a emanet bir nargile gelicekti bana 3.üncüde anca sağlam geldi.
  • 21-11-2010, 23:44:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ptt nin stesinde sık sorulan sorularda bişey var
    Gönderiler için ambalaj temin ediyor musunuz?
    - Evet. Gerek zarf şeklinde postaya verilmek istenen APG’ler için üç boyda plastik, gerekse büyük ebatta postaya verilmek istenen APG’ler için yine üç boyda mukavvadan mamul kutular ile torbalar müşterilerimize ücretsiz olarak verilmektedir


    yazıyor.ne yapsam kararsız kaldım.
  • 21-11-2010, 23:51:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    PTT kargo ile ürün satışı yapmaktayım gayet sağlam
  • 22-11-2010, 00:01:07
    #8
    ptt kargo bu konuda biraz sıkıntılı ürünü almayabilirler bile kırılma ihtimalnden dolayı.dostum 5 lira fazla ver adam gibi bir yerle yolla..Gitar kırıldımı sıkıntı olur
  • 22-11-2010, 00:13:29
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yurtiçi kargo var.acaba onunla mı göndersem.birde çok fazla masrafı olur diye düşünüyorum