• 08-05-2006, 01:58:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    MICRO 1 GB USB 2.0 FLASH STICK/DRIVE 1GB PEN 512


    suna bakabilirmisiniz suandaki fiyatı :US $0.01
    ve bunlarda cok var .. Açık artırma artabilir ama cok cıkacagını sannetmiyorum.
    bu bizim bildiğimiz memory kartlarından mı yoksa kabı felan mı niye bukadar ucuza satıyor
    kargosu :10 $
    çin işi capon işimi?
    memory kartı almayı düşünüyorum ebay da da cok ucuz gerçekten
  • 08-05-2006, 02:52:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    türkiyeye nası gelecek bu?

    Shipping and handling: To Turkey -- US $9.99 -- Standard Int'l Flat Rate Shipping. Additional services available.

    Shipping insurance: US $6.99 (Required)
    Payment methods: PayPal



    17 dolar sırf yol parası tutuyor bu zıkkımın... gümrüğe takılma derdi olursa çok da ugrasiriz
    bence adam gibi yerden almak daha akıllıca
  • 08-05-2006, 06:51:07
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    burada en ucuz 1gb 55 ytl herşey dahil değermi bilmem. belki gümrük sorunu olmaz ben ingiltereden bir siteden 3 kutu deodorant almıştım sorun çıkmadan geldi. burada 17 dolar toplam 25 ytl yapıyor.
  • 08-05-2006, 14:21:21
    #4
    bence hiç bi sorun çıkmaz gümrükle alakalı ben mp4 player + parfüm ve saat gibi birşeyler aldım hepsi sorunsuz ve sağlam.. gümrükte takılmaz böle şeyler ucuz oldukları için
  • 09-05-2006, 03:40:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Usb belleklerin fiyatına bakın..

    http://www.akakce.com/kategoriSorgul...39&qSF=pn&qO=A


    Tr fiyatları. Bu bellek kafadan 25 doları bulur tr ye gelmesi bence..25 dolar 34 ytl eder dersek.10 15 fazla verip trden almayı yeğlerim.. Hiç yoktan paralar dışarı akmaz birde muhattap buluruz sorun olduğunda..

    Peki Siz Türkiyede hangi alışveriş sitelerini kullanıyorsunuz.Kullananlar memnun olan veya olmayanlar yazarsa sevinirim..
  • 09-05-2006, 05:45:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ebay dan 15$ a mp3 player aldım +yol eklenince 23 tutmuştu galiba bide gümdükte 25 ytl istediler direk burdan alsam aynı fiyata çok yakın gelirdi gümrük işi için dolaşmamış olurdum

    elektronik eşyaların büyük kısmı gümrükte takılıyor. bendeki avuç içi kadar mp3 playerdi
  • 21-08-2014, 00:07:01
    #7
    WhiteKey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ebay dan 15$ a mp3 player aldım +yol eklenince 23 tutmuştu galiba bide gümdükte 25 ytl istediler direk burdan alsam aynı fiyata çok yakın gelirdi gümrük işi için dolaşmamış olurdum

    elektronik eşyaların büyük kısmı gümrükte takılıyor. bendeki avuç içi kadar mp3 playerdi
    Haklisin hocam. Gumrukte takilinca sikinti cikariyorlar...
  • 21-08-2014, 00:23:34
    #8
    8 yıllık konuyu hortlatmışsınız.
  • 21-08-2014, 00:28:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hocam hortlatmak icin cok mu aradiniz

    Telefondan yaziyorum.