ebay dan 15$ a mp3 player aldım +yol eklenince 23 tutmuştu galiba bide gümdükte 25 ytl istediler direk burdan alsam aynı fiyata çok yakın gelirdi gümrük işi için dolaşmamış olurdum
elektronik eşyaların büyük kısmı gümrükte takılıyor. bendeki avuç içi kadar mp3 playerdi