• 13-11-2010, 11:16:29
    #1
    arkadaşlar ipone 3gs alıcam elinde olan varsa fiyat varsa garantisi felan yazarsa ilgilenebilirim
  • 13-11-2010, 11:23:10
    #2
    iphone 2g var isterseniz , tertemiz.
  • 13-11-2010, 11:55:49
    #3
    H0PE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone 2g var isterseniz , tertemiz.
    saolun üstad 3gs arıyorum