• 26-10-2010, 00:03:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaslar,

    Harley Davidson bot alicagim fakat kredi kartim yok ve nakit alimda sikinti yaratiyor, acaba r10 uyeleri arasinda senet gibi birseyle Harley Davidson Bot satan var mi ya da bu sekilde tanidigi olan, bu sekilde is yapan kisiler yazsin arkadaslar yok senet olur mu yok su yok bu tarzinda elestirisel cevaplar atmayin.
  • 26-10-2010, 15:33:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yok mu arkadaslar kimse ?
  • 26-10-2010, 17:07:12
    #3
    az kullanılmış 46 numara kamel rengi harley bot var bende eğer numara uyarsa ptt kargo ile kapıda ödeme seçeneği ile gönderebilirim.