• 27-10-2010, 10:32:06
    #19
    Ürünler elime şimdi ulaşdı çok kaliteli ürünler teşekkurler.
  • 27-10-2010, 15:39:26
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Buriksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünler elime şimdi ulaşdı çok kaliteli ürünler teşekkurler.
    Güzel günlerde kullanınız.Konu günceldir.
  • 27-10-2010, 16:39:10
    #21
    Neden hiç small yok acaba?
  • 27-10-2010, 22:02:52
    #22
    future adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hiç small yok acaba?
    S beden bulunmamaktadır.Konu günceldir.
  • 27-10-2010, 22:33:40
    #23
    Üyeliği durduruldu
    http://i.imgur.com/1XxWu.jpg

    bu ürünü alıyorum, ödeme detaylarını pm atın. gg mi havale mi kapıda ödememi ne.
  • 28-10-2010, 00:33:55
    #24
    gömlekler harika + kalitelidir, Hayırlı satışlar..
  • 28-10-2010, 13:25:45
    #25
    Konu günceldir.Yeni ürünler eklenmiştir.
  • 28-10-2010, 13:27:54
    #26
    arkadaş ortağımdır. sonuna kadar kefilim.
  • 29-10-2010, 22:26:02
    #27
    ekuplu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş ortağımdır. sonuna kadar kefilim.
    Sağol ortak : ) Konu günceldir.