• 24-10-2010, 11:32:17
    #1
    Arızalı Samsung Telefonumu Satıyorum. İsteyen Parça Niyetinede Kullanabilir.

    Sadece 35 Lira



    Not : Kargo Ücreti Bana Ait
  • 24-10-2010, 11:36:02
    #2
    GGG
    Üyeliği durduruldu
    Arızası varmı?
  • 24-10-2010, 11:36:39
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaptan_75 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arızalı Samsung Telefonumu Satıyorum
    ...
    GGG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arızası varmı?