avea hat:29 tl
vodafone hat:30tl
turkcell hat:30 tl
HEPSİ sıfır açılmamış.
ama merak ediyorum kendi bulunduğun yerde nasıl açtıracaksın?
hatlar bölgesel oldu artık. A şehrinden aldığın hattı B şehri açamaz. Açarda cezası var.
kendim avea bayisiyim. hatlara zam geçiş yüzünden geldi. Geçişlere verilen prim fazla. adam hattı alıp başka hatta gitmesin diye o fiyatlara kadar çıktı. Bir nevi hatların kendi aralarında çekişmesi. 1 sene sonra hatlar 40-50 tl yi bulacakki 1 seneye kalmaz