• 29-10-2010, 20:02:15
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Henüz satılmamıştır. Montiör ve Kasa ayrı ayrı satılabilir. Pazarlık yapılır ...
  • 29-10-2010, 20:38:42
    #11
    sadece harddiski satmayı düşünürsen 30 tl verrim
    ayrıca hayırlı satışlar
  • 29-10-2010, 20:39:41
    #12
    kasa için son fiyat pm lütfen.
  • 29-10-2010, 22:01:59
    #13
    Fiyatı pm atar mısınız.
  • 29-10-2010, 22:13:34
    #14
    KAsa için son olur fiyatı pm alabilrimiyim.
  • 29-10-2010, 22:22:52
    #15
    Üyeliği durduruldu
    kasa için son fiyatı alayım lütfen.
  • 29-10-2010, 22:31:22
    #16
    Üyeliği durduruldu
    kasa için son fiyat lütfen.