• 02-10-2010, 21:22:46
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Gecelik 40 kiradan gel bende kal. kızılayda ev. sıcak su filan var güzeldir evim
  • 02-10-2010, 21:24:34
    #11
    ulusta rahatlıkla bulabilirsiniz, size tavsiyem fazla tutacağınız otel fazla sokak arasında olmasın
  • 02-10-2010, 21:24:51
    #12
    lacin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğruda ben memur yada öğretmen olmadığım için almazlar beni diye biliyorum...
    benim bildigim ögretmen evlerinde herkes kalabiliyor memur ögretmen olmana gerek yok sanırım herkes dedigimde şu cebin dolu olucak boş adam olmicaksın direk alırlar
  • 02-10-2010, 21:25:01
    #13
    ulusta kalmanızı pek önermem zira gece polis baskını yada farklı şeyler başınıza gelebilir. Biraz daha fazla verin ama güvenli bir yerde kalın.
  • 02-10-2010, 21:25:55
    #14
    PeTKoV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulusta rahatlıkla bulabilirsiniz, size tavsiyem fazla tutacağınız otel fazla sokak arasında olmasın
    memnun kalmazsan - trader verrisin (:
  • 02-10-2010, 21:26:01
    #15
    Fighter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecelik 40 kiradan gel bende kal. kızılayda ev. sıcak su filan var güzeldir evim
    tamam gelirim ciddi isen dostum..
  • 02-10-2010, 21:27:43
    #16
    peki ulusta temiz bir otel ismi bilen varmı ?
  • 02-10-2010, 21:29:32
    #17
    ulusu bence boşver çünkü polis baskını olma ihtimali çok yüksek oralar tekin degil bence
  • 02-10-2010, 21:30:57
    #18
    BeBeT00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulusu bence boşver çünkü polis baskını olma ihtimali çok yüksek oralar tekin degil bence
    zaten benle bi arkadaşız ikimizde erkeğiz polis ne yapabilir bilmiyorum kimlik kontrolü dışında ?