Video yaptıracağım:)
54
●2.731
- 30-09-2010, 13:06:30Yeni bir sektör mü doğuyor bende pm alayım vallahi
Yada r10 dan 10 15 kişi toplanalım herkes birbirine söylesin işte
Farklı mekanlarda çekeriz
- 30-09-2010, 13:08:11Üyeliği durdurulduAma farklı yüzler olması gerek. Böyle çocuk, yaşlı felan. Yoksa r10'dakilerin %90 ı saç sakal karışmış kişiler olmasıncmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ama güzel bir fikir
- 30-09-2010, 13:11:31Ehehe Böyle bi konuda mütevazı da olamam kiloperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

FireBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru diyorsun 10 metreden anlaşılıyo webmaster adam
kuzenleri falan toplayıp yapalım tek bi kamerayla hepimizinki hallolmuş olur
- 30-09-2010, 13:13:46Ehehe kameram olsa cidden denerdimFireBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk önce kendim için yapardım baktım eğlenceli oluyo ticari boyuta dökerdik
Yada r10 dan 10 15 kişi toplanalım herkes birbirine söylesin işte
Farklı mekanlarda çekeriz
