arkadaşlar onarcade db si hazırlamaya karar verdim. 4/1 i bitti sayılır bir flash sitem var acaba r10 da ihtiyacı olan kaç kişi vardır? bunu ögrenmek istiyorum.
sql+oyun resmi+flash oyun+oyun açıklaması şeklinde olcaktır.
1000 oyun =90 ytl
750 oyun= 75 ytl
500 oyun =50 ytl
250 oyun=30 ytl şeklinde ihtiyacı olanlar bu konu altında yazabilir bana ulaşabilir
pm ile veya konu altına yazarak sipariş verebilirsiniz. siparişleriniz 3 günde hazırlanacak herkese aynı anda verilecektir.ayrıca oyunlar 200-300 kb lik olmayacak ( en azında büyük bir bölümü son flash gözde oyunlar şeklinde olcaktır..
Onarcade dbsi Satsam ???
4
●622
- 17-08-2007, 21:02:41Üyeliği durduruldubowfinger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
FİYATLARI PİYASA İÇİN KOYDUM İHİTİYACA GÖRE ŞEKİLLENECEK
HERKESE AYNI AÇIKLAMA OLMANINDA BİR ZARARININ OLMADIGININ KANISINDAYIM TABİKİ İSTEGE GÖRE DEĞİŞEBİLİR - 18-08-2007, 00:18:34Üyeliği durdurulduyaparım tabiki pm ile ayrıntıları yazarsna sevinirimstfrld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle