• 17-09-2010, 00:36:47
    #1
    5 ay önce aldıgım ve suan kullanmadığım vodafone modemimi satıyorum.

    fiyatı: 50 tl dir.
  • 17-09-2010, 00:50:29
    #2
    indirim düşünürseniz pm lütfen
  • 17-09-2010, 00:52:27
    #3
    Platin üye
    Hangi model acaba.
  • 17-09-2010, 13:59:09
    #4
    dölnüşler yapıldı
  • 17-09-2010, 14:00:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hangi model ve son fiyat nedir.
  • 17-09-2010, 14:22:25
    #6
    model ve son olur fiyatı alayım.kesin alıcıyım eğer kafamdaki model ise.
  • 17-09-2010, 14:26:39
    #7
    Modeli konuya yazarsanız alıcılar için daha iyi olur.
  • 17-09-2010, 14:37:39
    #8
    özür dilerim geç yazdııgm için

    3G-Kontörlü-Hat-E160E-HSDPA-Mobil-Modem
  • 17-09-2010, 16:18:50
    #9
    fiyat 35 tl ye çekilmiştir)