• 16-09-2010, 20:56:41
    #1
    Selamlar,

    Temiz, çiziksiz Nikon D40 SLR makinamı satıyorum, üstünde 18-55 kit lensi bulunmaktadır. Herhangi bir sorunu bulunmamaktadır, isterseniz çanta ve hafıza kartını da verebilirim.

    Ürün zamanında uzakdoğudan getirilmiştir, garantisi yoktur, kullanma klavuzu da japoncadır, isterseniz türkçe pdf'ini de gönderebilirim.

    Teslimat İstanbul'da elden ve nakit olacaktır. Yanınınızda laptop getirebilirsiniz, buluştuğumuzda çektiğiniz fotoğrafları anında görüntüleyebilirsiniz.

    Makinanın 2.el piyasasını bilmiyorum, bu yüzden rica etsem teklifinizi özel mesaj ile gönderir misiniz?

    Teşekkürler.

    Edit : Askere gideceğim için satıyorum.
  • 16-09-2010, 21:09:49
    #2
    araştırırsan fiyat ve resim ekleyebilirmisin?
  • 16-09-2010, 21:13:17
    #3
    kafanda birşeyler oluştur bana dön hocam arkadaşım d40 arıyor geçen hafta bir d60 aldık bir tanede d40 lazım uygun olursa ortayı buluruz.

    Yada ben fotoğraçıyım bana kaç çekim yapıldığını ortalama ? servis görüp görmediğini ? iç aksamında değişiklik olup olmadığını ? çizik lens de problem ? kalan perde ömrü gibi şeyleri bildirirsen ben sana fiyatını söylim
  • 16-09-2010, 21:18:29
    #4
    2 sene önce sıfırı 888 liraya kadar düşmüştü. İkinci el piyasasını bilmiyorum, fiyat açıklarsanız bende talip olabilirim.
  • 16-09-2010, 21:23:18
    #5
    webuydu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kafanda birşeyler oluştur bana dön hocam arkadaşım d40 arıyor geçen hafta bir d60 aldık bir tanede d40 lazım uygun olursa ortayı buluruz.

    Yada ben fotoğraçıyım bana kaç çekim yapıldığını ortalama ? servis görüp görmediğini ? iç aksamında değişiklik olup olmadığını ? çizik lens de problem ? kalan perde ömrü gibi şeyleri bildirirsen ben sana fiyatını söylim
    @Cem, Şimdi şirketteyim eve gidince fotoğrafını çekip buraya koymaya çalışırım.

    @webuydu, amatör fotoğrafçıyım tüm söylediğin özellikleri bilemiyorum ama anladığım kadarı ile bilgilendireyim:

    Kaç çekim yapıldı : Tahmini 1500 - 2000 civarında (makinaya 1 kış dokunmadığım oldu, özel günler, tatil vb. günlerde kullandım.)
    Servis Gördü Mü : Hayır
    Çizik, lenste problem : Yok, ilk aldığımdan bu yana polarize filtre ile kullanıldı.
    Kalan perde ömrü : Bu bilgiyi bilmiyorum, nasıl öğrenilir söylersen bu bilgiyi de yazarım.
  • 16-09-2010, 21:26:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    2000 çekimdeyse, ohooooo. onun perde ömrü nereden baksan 50.000-60.000 civarıdır hocam.
  • 16-09-2010, 21:29:20
    #7
    MUTLUPARTNER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2000 çekimdeyse, ohooooo. onun perde ömrü nereden baksan 50.000-60.000 civarıdır hocam.
    Aynen öyle
  • 16-09-2010, 21:31:00
    #8
    fiyat banada pm leriniz hocam resimlerle birlikte
  • 16-09-2010, 21:37:31
    #9
    Teklfi gönderildi, lütfen dönüş yapınız.