• 13-08-2007, 01:57:45
    #1
    Arkdaşlar bu üye pr7 link satıyor 70 ytlye. dün bende ekledim ve konuştuk siteleri sordum verdi ama sitelerin hiçbiri onun değil, soruyprum karıştırma orasını diyordu hep. bende bugun bir kaç araştırma yapınca adamın tam düzenbaz olduğunu gördüm adam bir siteden alıyor ve kat kat fazlası ile satıyor. sitede 125 doalardan satıştan sonrası için 100 dolar indirim yapılıyor. yani 25-30 dolar arasına bir tane pr6-pr7 alabiliyor sonra bunun ikisini 100 ytl satıyor. msnde ben bu adama yaptığını söyleyince küfür etmeye başladı bende ona ettim şimdi bir tane siteme ddos yapıyor bu kadarlık birisi işte. bundan link alan varsa hemen iletişime geçsin bence kaçmadan yakalayın. bu arada bu ddosdan nasıl kurtulabilirim?
  • 13-08-2007, 02:01:01
    #2
    Net aleminde beklersin böle seyler bence adam ticarete dokmus işi Yolunu bulmus ben yanlıs birsy goremedim akkıllı olucaksın bu sanal alemde iilahi kendi sitesi olması gerekmez.Tamam yanlıs yapmıs ama Bukadarda seyi hakketmemiş sende basta sorsaydın Site sennmi diye? Cvp vermedimi tamam yapmıyorum deseydin Arkadasım Bukadar kolay. neyse benim fikrim .Bu arada fikrinize saygı duyuyorum.
  • 13-08-2007, 02:15:02
    #3
    Bence bunu paylaşması gerekirdi. eee hadi paylaşmadı bunu ben bulunca küfür edip siteme ddos yapması ne peki? ilk yaptığıne ticaret dedin.
  • 13-08-2007, 02:15:34
    #4
    Ticaret bu, Ticaretin birinci kuralı aza alıp fazlaya satmaktır. Bende yanlış birşey göremedim ama sana saldırıyorsa yada küfür etmişse ayıp etmiş.
  • 13-08-2007, 02:20:33
    #5
    Ticarette aza alıp karla sattığın şeyde emeğin oluyor. bu bir sitedeki kampanyayı satıyor. ilk konuşmamızda site benim diyor ve siz bu adama haklı ticaret bu diyorsunuz? ticaret şerefle yapılır karla sattığın şey senin emeğindir. sağdan soldan duyduğun bir şey değil bence.
  • 13-08-2007, 02:20:41
    #6
    Peki onun Ddos Yaptıgına eminmisin ?
    İp Loglarına baktınmı?
    Kufur konusunda sonuna kadar haklısın ettiyse ayıp etmiş.
  • 13-08-2007, 02:31:57
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    edit..
  • 13-08-2007, 02:40:26
    #8
    linki iki katı almak hiç bir sorun yaratmıyor sana yani. iyi sen bilirsin. ne diyim.
    ddos yaptığına eminim msnde bas bas bağırıyor yeter mi? logları veriyimi?
  • 13-08-2007, 02:47:08
    #9
    bi dolandırma söz konusu değil sanırım. sonuçta fazla geldiyse fiyat almayabilirsin. küfür vs. hoş şeyler değil.