Altınlarımı Dağıtıyorum :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Altınlarımı Dağıtıyorum :)
11
●
1.469
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Altınlarımı Dağıtıyorum :)
1
2
07-09-2010, 15:51:09
#10
limontasarim
1500 altın 20 tl mi? alıyorum.
07-09-2010, 17:04:00
#11
dimtistiabi
Üyeliği durduruldu
duygugemisi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1500 altın 20 tl mi? alıyorum.
arkadasa hediyesiyle birlikte 1500 ++ altın 20 turkcell tl 'ye satılmıştır hayırlı olsun
19-09-2010, 17:37:54
#12
akadal34
2000 altın alındı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler