Telefonu geçen yıl 20 şubat'ta 600 tl gibi bir fiyata aldım, faturası mevcuttur, garantisi konusunda ise, telefonun ekranı çatlamıştı ve garantiye göndermek yerine Club Nokia'da orjinal yeni ekran taktırttım 75 liraya, telefonda hiçbir problem arıza yok, telefonun ön kapağını değiştirdim onuda Club Nokia'dan orjinal olarak aldım.
Telefondan memnunum, 5 mp kamerası var telefondan fotoğraf çekmek gerçekten çok güzel, önde ve arkada 2 adet kamerası var.
4 gb hafıza kartı var telefonda.
Telefonun genel özellikleri 3g, navigasyon..
http://www.cimri.com/nokia-6220-classic-cep-telefonu adresinden de bakabilirsiniz.
Telefonun kutusu mevcuttur, kutu ile gönderilir.
Satmak isteme sebebim yeni telefon alacak olmam.
Yalnızca Nokia N79 ile takas benzeri düşünebilirim.Onun dışında takas düşünmüyorum.
Fiyat: 250 tl
* Lütfen fiyat hakkında yorum yapmayınız, indirim yapmayı düşünmüyorum, kesin satılması gerekiyor diye bir şey yok, telefon temizdir alan arkadaş kesinlikle memnun kalacaktır.
Fotoğraflar
http://i34.tinypic.com/2lbgmk6.jpg
http://i36.tinypic.com/9u927b.jpg
http://i33.tinypic.com/6ejkfr.jpg
Satılık Nokia 6220c
0
●596