• 27-08-2010, 12:35:08
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar ddr 400 2 tane 1 gb ram alınacaktır. fiyatları lütfen pm atınız.
  • 27-08-2010, 13:17:56
    #2
    DDR'lar artık çok pahalı, çünkü bulunmuyor
  • 27-08-2010, 13:39:02
    #3
    elimde bir 1 gb ddr ram vardır.
    60 tl kargo alıcıya aittir.