RAM alınacaktır. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
RAM alınacaktır.
2
●
337
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
RAM alınacaktır.
27-08-2010, 12:35:08
#1
pist10
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arkadaşlar ddr 400 2 tane 1 gb ram alınacaktır. fiyatları lütfen pm atınız.
27-08-2010, 13:17:56
#2
enginberk
DDR'lar artık çok pahalı, çünkü bulunmuyor
27-08-2010, 13:39:02
#3
Selcuk
elimde bir 1 gb ddr ram vardır.
60 tl kargo alıcıya aittir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler