• 26-08-2010, 12:12:07
    #1
    MErhaba Arkadaşlar Elimde Kullanmadıgım 1 adet 3g modem var temiz ve hasarsızdır iTrader Puanı ve iTrader Feedback yüksek olan kişilere önce mal gönderimi yapılabilir yoksa ücret önce alınır düşündügüm fiyat 50 Tl Dir.
  • 26-08-2010, 12:39:00
    #2
    Ürünün resimlerinide ekledim




    [img=http://pic1.resimupload.com/r3/thumb_175321038.jpg

  • 26-08-2010, 12:47:23
    #3
    P.M attım.
  • 26-08-2010, 12:53:35
    #4
    pm cevaplandı
  • 26-08-2010, 12:54:58
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm atmıştım..
  • 26-08-2010, 12:57:46
    #6
    cevaplanmıştır pm
  • 26-08-2010, 13:05:58
    #7
    ürün tarafımdan alınmıştır.
  • 26-08-2010, 14:48:08
    #8
    Ürün emraheren'e satılmıştır kargoya verilmiştir yarın elinde olucaktır Yarın ürünü teslim alıp kontrol ettikten sonra ücreti gönderecektir..