Satılık 3g Modem
7
●456
- 26-08-2010, 12:12:07MErhaba Arkadaşlar Elimde Kullanmadıgım 1 adet 3g modem var temiz ve hasarsızdır iTrader Puanı ve iTrader Feedback yüksek olan kişilere önce mal gönderimi yapılabilir yoksa ücret önce alınır düşündügüm fiyat 50 Tl Dir.
- 26-08-2010, 12:39:00
- 26-08-2010, 14:48:08Ürün emraheren'e satılmıştır kargoya verilmiştir yarın elinde olucaktır Yarın ürünü teslim alıp kontrol ettikten sonra ücreti gönderecektir..
