• 24-08-2010, 18:21:56
    #37
    imkanı olan varsa mahallelerde falan araştırırsa sevinirim benden başka almak isteyen daha çıkar belki
  • 24-08-2010, 18:27:38
    #38
    OzgurUlupinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imkanı olan varsa mahallelerde falan araştırırsa sevinirim benden başka almak isteyen daha çıkar belki
    bende alabilirim, ama 1 TL lik ürün için 5-6 belki daha fazla kargo parası ödemek koyuyor insana
  • 24-08-2010, 18:37:12
    #39
    mng kargo 4 - ptt 5 tl artık katlanacağiz 1 kutu bana bi 1 ay yeter bidaha alirsamda bi 3 kutu daha alirim galiba.Soba olsaydı içine atardım
  • 24-08-2010, 18:38:58
    #40
    ayıptır sorması napçan sen çatapat ı
  • 24-08-2010, 18:39:02
    #41
    Üyeliği durduruldu
    10 çıtpıt 20 kuruş istersen gönderirim..
  • 24-08-2010, 18:39:27
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çatapat süper ya
  • 24-08-2010, 18:40:26
    #43
    elimizde ne güzel barut kokardı bulunur bulunmaz değilde ptt kargo 4 TL tutuyor oda karşı ödeme olmuyor onun için 6.5 TL kargo parası ödemek gerçekten koyar
  • 24-08-2010, 18:41:36
    #44
    Valla yapacak birşey çıkar elbet yapacak birşey olmazsa alirim boruyu elime çatapatları ateşleyip atarım içine Lazım olur elbet sakla samanı gelir zamanı

    ossgur37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 çıtpıt 20 kuruş istersen gönderirim..
    Açılmamiş 1 kutu çata pat kaç tl