• 19-08-2010, 11:12:06
    #1


    FULLL DOKUNMATİK

    Dokunmatiği Çok Hassastır.

    Kullanımı Çok Ergonomiktir.

    İMEİLER KAYITLIDIR

    # Wİ-Fİ BEDAVA KABLOSUZ İNTERNET

    # OPERA MİNİ WEB BROWSER

    # NAVİGASYON ÖZELLİĞİ İLE DÜNYA ÖNÜNÜZE GELSİN.

    # CASUS PHONE...KONUŞMALARINIZI KAYIT ALTINA ALABİLİRSİNİZ.

    # OTOMATİK FLAŞ IŞIĞI SAYESİNDE RESİM VE VİDEO KALİTENİZİ ARTTIRIR

    # GPRS &WAP & MMS TRANSFERİ BÜTÜN RESİMLERİNİZİ VE VİDEOLARINIZI MMS İLE GÖNDEREBİLİRSİNİZ

    # BİLGİSAYARDA WEB CAM OLARAK KULLANABİLME

    # ÇİFT SİM KART,ÇİFT STANDBY ( AYNI ANDA AKTİF )

    # 1000 KİŞİLİK TELEFON DEFTERİ

    # 3.4 İNÇ DEV EKRAN

    # ANALOG TV ( SECAM,PAL,NTSC )

    # HAREKETLİ SENSÖRLER (TV EKRAN YAN ÇEVİRİNCE OTOMATİK YAN DÖNER VS.)

    # ARKA PLAN SES EFEKTİ (MOTOSİKLET,DİSCO,RESTAURANT TRAFİK VS,)

    # İSTEMEDİĞİNİZ NUMARAYI ENGELLEME KARA LİSTE

    # TUŞ KİLİDİ ( 3 FARKLI )

    # 64 FARKLI KENDİ MÜZİK TONU

    # FM RADİO SESİ KULAKLIK OLMADANDA DIŞARIYA VERİLEBİLİYOR

    # TV VE RADİO 'DAN SAAT BELİRTMELİ SINIRSIZ KAYIT

    # JAVA DESTEKLER ( HEM MSN,HEMDE OYUN RAHATLIKLA YÜKLEYEBİLİRSİNİZ )

    # 2 MEGA PİXEL KAMERA

    # 16GB A KADAR HAFIZA KARTINI DESTEKLER ( VİDEOLARINIZI VE MÜZİKLERİNİZİ RAHATLIKLA YÜKLEYEBİLİRSİNİZ )

    # FULL DOKUNMATİK CİHAZ ( EL İLE MENÜ DEĞİŞİMİ VE TEMA DEĞİŞİMİ )

    # PARMAK HAREKETLERİNİZLE DİĞER MENÜLERE GEÇİŞ

    # 3.4" EKRAN İLE DEV EKRANDA TV KEYFİ

    # E-book ( TELEFON DEFTERİ ) 100groups of contacts, support incoming call with big head sticker,incoming call ring

    # MP4,MP3 HEPSİNİ YÜKLEYEBİLİR,İZLEYEBİLİR VE DİNLEYEBİLİRSİNİZ

    # TEK SÜRÜKLEME İLE TUŞ KİLİDİNE AÇIP KAPAMA

    # Quadband GSM phone: 850/900/1800/1900MHZ

    # TÜRKÇE MENÜ

    Ürün Garantisizdir.


    Telefon Kapıda Ödeme ile Gönderilmektedir.


    Bu Ürünün Fiyatı Sadece:200 tl
  • 19-08-2010, 11:38:34
    #2
    GGG
    Üyeliği durduruldu
    Yozgatta dükkan varmı?
  • 19-08-2010, 11:54:05
    #3
    GGG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yozgatta dükkan varmı?
    dükkanım yok sanal mağza olarak çalışıyoruz. alışverişlerinizde yozgatta buluşabilirizde
  • 19-08-2010, 11:56:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle hayırlı işler kardeş. Amacım satışı baltalamak değil alaçak olanlara bilgi vermek. Bende aynısından aldım hiç memnun kalmadım. Sebebi ise dokunmatiğinin çok kötü olması.
  • 20-08-2010, 12:24:21
    #5
    Takas olur mu cep telefonuyla ?
  • 20-08-2010, 12:57:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    2. el deilmi bu?
  • 20-08-2010, 14:15:15
    #7
    unfor361 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. el deilmi bu?
    ürün replika. yani orjinal x6 değil ama birebir
  • 21-08-2010, 03:40:27
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Wi-fi var mı ? Kamera kalitesi nasıl ? 5 mp denilip de 2 mp bile olmayanlardan mı. Biraz ayrıntılı p.m lütfen. Alabilirim
  • 21-08-2010, 04:08:39
    #9
    İmzamdaki telefon ile takas düşünürseniz PM atarmısınız.