• 17-08-2010, 10:53:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    selam, samsung e250 alacağım elinde olupta kullanmayan ve satmak isteyen varsa mesaj atarsa çok sevinirim.
  • 17-08-2010, 11:30:52
    #2
    Az kullanılms ve temz var. Fıyat olarak ne dusunursunz.bu arada chazin garantısi dvam etmekte(cevabi pm atarsanz sevinırm
  • 17-08-2010, 11:51:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sıfır'ı var elimde 2 yıl garantili 180 lira.
  • 18-08-2010, 12:58:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ya öle sıfıra gerek yok beyler, 2.ci el temiz olsun yeterli
  • 18-08-2010, 17:02:13
    #5
    60 tl ye bırakırım elimde temiz 2.el e250 var 3 adet kaldı başka alıcıda çıkarsa. pm ile geri dönüş yaparsınız almak isterseniz. iyi forumlar