• 16-08-2010, 23:11:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Netbook almam sebebi ile bilgisayar parçalarını satmaya karar verim. Şuan elim de 2 Adet "DDR 512 Mb Kingston Kvr400x64c"

    1 Tanesi 16TL Kargo Alıcı
    2 Tanesi 30TL Kargo Alıcı

    Ödeme: Garanti,Şans Oyunları.
  • 16-08-2010, 23:29:47
    #2
    Hocam ßende Eski Bi Pc var 256 Rem var Buna uyarsa alayım 1 tanesini
  • 16-08-2010, 23:56:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    aBouT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ßende Eski Bi Pc var 256 Rem var Buna uyarsa alayım 1 tanesini
    DDR ise uyar hocam.
  • 17-08-2010, 00:13:04
    #4
    1 adet tarafımca alınmıştır. diğerini alana şimdiden hayırlı olsun
  • 17-08-2010, 00:28:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Denizciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 adet tarafımca alınmıştır. diğerini alana şimdiden hayırlı olsun
    Son 1 adet kaldı.
  • 17-08-2010, 10:36:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Güncel.