Arkadaşlar Netbook almam sebebi ile bilgisayar parçalarını satmaya karar verim. Şuan elim de 2 Adet "DDR 512 Mb Kingston Kvr400x64c"
1 Tanesi 16TL Kargo Alıcı
2 Tanesi 30TL Kargo Alıcı
Ödeme: Garanti,Şans Oyunları.
Satılık DDR Ram
5
●535
- 16-08-2010, 23:56:44Üyeliği durdurulduDDR ise uyar hocam.aBouT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2010, 00:13:041 adet tarafımca alınmıştır. diğerini alana şimdiden hayırlı olsun
- 17-08-2010, 00:28:52Üyeliği durdurulduSon 1 adet kaldı.Denizciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle